Raczej nikogo nie dziwi dzisiaj rosnące zainteresowanie muzyką popularną i można ponad wszelką wątpliwość stwierdzić, że mimo licznych przeciwników i antyfanów wykonawców tego gatunku, jego siła stale wzrasta głównie za sprawą zainteresowania czołowych mediów świata takimi wykonawcami jak Madonna, Gaga, Spears czy Timberlake. Aby wypromować tych wokalistów absolutnie nie wystarczył ich image ani teksty czy muzyka – konieczna była współpraca wielu różnych menadżerów, realizatorów dźwięku, kompozytorów i tekściarzy, ale przede wszystkim zaangażowanie fanów i ich gotowość do kupowania płyt czy przychodzenia na koncerty. Dzisiaj Internet oddaje najwięcej pola do popisu tym ostatnim i niejedna wokalistka stała się sławna nawet wtedy, gdy menadżerowie, przemysł fonograficzny ani media nie interesowały się jej twórczością. Za idealny przykład posłużyć tutaj może Katie Melua. Na początku jej kariera zaczęła się od dobrej płyty, która nie podbiła rynku, ale znalazła wielu bardzo oddanych fanów gotowych za nią zginąć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>